30 Nisan 2011 Cumartesi

Keçe Güllü Klozet Takımı


Klozet takımının ikinciside dün bitti.Bu sefer zemini beyaz kullandım.Gülleride açık ve koyu pembe olarak kombine ettim.
 Yapraklar yine sap işiyle kumaşa sabitlendi.Güller bir önceki takımda olduğu gibi cırtlı çalışıldı yıkanırken çıkartılabilsinler diye.Gerçi keçeyi bir çok kez makin ada 50 dereceye kadar yıkadım herhangi bir bozulma olmadı ama yinede tedbiri elden bırakmamak lazım.:)

Kenar dikişlerini de gümüş kordonla kapatmaya çalıştım.Böylece hediye faslını şimdilik bitirdim siparişlerime başlaya bilirim artık..)

11 yorum:

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

Super cute & lovely..you are so talented my dear..MashaAllah

Meryemce dedi ki...

Thank you CREATIVE MIND.

HoBiHuZuR dedi ki...

meryem hanım cok güzel olmuş cok sevdim ellerinize sağlık

Meryemce dedi ki...

teşekkür ederim HoBiHuZuR:)

Noblesse dedi ki...

şahane bir takım olmuş, ellerine sağlık.

Meryemce dedi ki...

teşekkür ederim Noblesse.

Nilgün Komar dedi ki...

kız ben bu güllere takılır düşerim :)

Meryemce dedi ki...

elinden tutar kaldırırım:)

Melike dedi ki...

Annemin rahatsızlığı nedeniyle bir süredir bloglara bakamıyordum. Sen ne harika işler yapmışsın arkadaşım böyle. Çok beğendim, ben buna basmaya kıyamam herhalde.
Bu arada bu teknikle runner yapmak istiyorum. Güllerin patronları varsa bana maille gönderebilir misin, yada resmini yayınlayabilirsin de.
Tekrar ellerine sağlık diyor ve kolaylıklar diliyorum.

Meryemce dedi ki...

çok geçmiş olsun arkadaşım allah acil şifalar versin.beğenmene sevindim.

Adsız dedi ki...

güllerde renkleride muhteşem olmuş. güllerin nasıl yapıldığını anlatabilir misiniz????

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...