3 Aralık 2010 Cuma

Yakma Gül

Artık benimde yakma güllerim var. Bu güller diğer yakma güllerden biraz farklı ve daha zahmetli gibi.Öncelikle yaprakların kalıbını kartona çıkartıyoruz.Buarada yapraklarımız üç boy ve iki çeşit.Kumaşımız havyayla kesilebilecek bir kumaş olmalı(tafta tavsiye olunur).
Daha sonra çıkardığımız karton kalıpları kumaşımızın üzerine koyup havya ile etrafından yakarak kesiyoruz ayrıca kalıbımızı kumaşa çizmemize gerek yok.Burda pek belli olmuyor ama ben üç renk tafta kullandım koyudan açığa doğru.Havya ile kestiğim yaprakları mum ateşine tutarak şekillendirdim.En sonunda kumaşları birbirine sırasıyla diktim ortasına dizi boncuklarımı kondurdum ve güllerim tamamlanmış oldu.İlk deneme olmasına rağmen gayet başarılı oldular.:)

6 yorum:

SARI MELEK dedi ki...

çok süper olmuşlar. şimdiye kadar gördüğüm yakma güllerin en iyilerinden bunlar. ellerinize sağlık. benimde denemek istediğim bir konu ayrıca.

Melike dedi ki...

çok beğendim, çok güzel broş olurlar, yalnız havya ne demek açıklarsan sevinirim çünkü bu yakma güllerden çokça yapmayı düşünüyorum ben de.

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Diğer çalışmalarınız gibi yakma gülünüzde bi harika olmuş.Bende öğrenmek isterim yapılışını ayrıntılı olarak :))

Adsız dedi ki...

blogunuzu yeni keşfettim. Gerçekten çok güzel çalışmalar var. Hepsini keyifle okudum. Çok başarılsınız. Özellikle yaptığınız kutulara bayıldım. Bende kumaştan veya örgüden spet yapmayaı çok seviyorum. Tebrikler...

Meryemce dedi ki...

hepinize güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.

Creative Mind dedi ki...

This is super cute..i love the decent color...how nice...I am new follower..stay Blessed..keep it uppppp

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...