5 Ekim 2010 Salı

Taç


Bir çiçek daha.Çiçeği yaparken kumaş ve keçeyi bir arada kullandım.Fotoğrafda görülmüyor ama keçe kumaşın arka kısmında.Kumaş ve keçeden daireler kesdim.Bir keçe bir kumaş daireleri üst üste koyup ortadan ikiye böldüm ve makinede diktim.Daha sonra diktiğim parçaları çevirdim elde iğneyle büzdüm ve birbirine ekledim.Ortasına büyük bir düğme diktim veeee çiçeği tamamladım.Elimde çiçeği takacağım siyah metal bir taç vardı onuda çiçekde kullandığım kumaşla kapladım ve çiçeği onun üzerine yapıştırdım.Benim kullanmama fırsat kalmadan kızım taktı bile.

1 yorum:

Melike dedi ki...

taç çok güzel olmuş, anne-kız iyi günlerde kullanın. Aynı durum bizim evde de yaşanıyor. En son kendime diye yaptığım 3G2li çantayı henüz kullanmak nasip olmadı:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...